Äpfel Päpfel

Hallo! Willkommen zur meine blogg. Ich bin Hanna, und ich bin dreizehn jahre alt. Haha, skoja, men välkommen hit! Tycker du om headern? Höll faktiskt bara på med den i några timmar. Jag tycker själv att den är rätt gullig. :) Ja, som ni kanske förstår så ska jag börja blogga igen. Men den här gången ska jag få massa kommentarer har jag bestämt. Ska skriva så intressanta saker att ni inte kommer kunna hålla er från att kommentera! Mohahaha >:D Idag var det friluftsdag, vi skulle till brändön. Men det har regnat och det är helt blött och allt, och mina skor är det hål i och läker in direkt jag går ut.. Så jag vill inte bli mer förkyld än jag är nu, så jag stannar hemma. Ja, ja.. Vet inte vad jag ska skriva, men kan bjussa på en bild från sims :)


Kommentarer
Postat av: annibanni<3

Din header var asss gullig :D

2010-04-01 @ 14:50:11
Postat av: stina

din header är extremt megacool :D

2010-04-01 @ 15:18:45
URL: http://stajnet.blogg.se/
Postat av: tildepuff

som jag redan sagt så älskar jag din design :D

2010-04-01 @ 17:31:02
URL: http://unicornia.blogg.se/

Skriv supergärna en kommentar! :D

Vad heter du då?
<--- Tryck här om du vill bli ihågkommen

Din E-post: (publiceras inte)

Din blogg:

Skriv en liten kommentar här nedanför :D

Trackback
RSS 2.0