!INLÄGGSBOMB!

Haha, är bara tvungen att skriva ett nytt inlägg..


 
Hmm.. Jag vet inte om jag ska lura nån idag eller nåt. Kommer inte på nåt bra..
Och försök inte lura mig! Jag är verkligen på min vakt om man säger så.. Haha :)
Jag hade tänkt fota en gullig påskbild på Uno och Bruno idag, som jag skulle ha med
i josefines fototävling, men vet inte om jag orkar nu. Kanske imorrn eller nåt. :)
Just ja! Jag har gjort en ny grej i Uno och Brunos bur! Ett HÖHUS. Det är ett stort hus med
massa hö i där de äter, och sen så sover dem i sitt vanliga hus.. Fast det händer att
de sover i höhuset med ;)

Haha, kom precis på att jag hade en bild där jag hade gjort "tallriksmodellen" till Uno och Bruno!
Här är bilden:



Haha, smarrigt värre. :) Massa olika godsaker..


Kommentarer
Postat av: JOSEFINE - en personlig fotoblogg

Sv: Tack så mycket! :)

2010-04-02 @ 19:04:12
URL: http://jwestmans.blogg.se/

Skriv supergärna en kommentar! :D

Vad heter du då?
<--- Tryck här om du vill bli ihågkommen

Din E-post: (publiceras inte)

Din blogg:

Skriv en liten kommentar här nedanför :D

Trackback
RSS 2.0