Knaperi

Idag så ska jag till Håkans föräldrar, hans pappa fyllde typ år eller nåt. Sen ska jag typ hem och
chillerichilla, jag vill göra nåt kul för en gångs skull.. Men vad? Kanske fritidsgården om nån annan ska dit, om ni
ska så SKRIV :) Har gett Uno och Bruno lite havregryn, Uno åt lite. Det är ju mest folk som ger sina marsvin det om de ska gå upp i vikt, men ändå. Blablablaa... Varför kommenterar ni ingenting nu då? :( Jag som tyckte att inlägget med skorna var riktigt bra, men ingen sa vad dom tyckte om dem. Nåja. Jag åt müsli till frukost och müsli till lunch idag. :) Annars har jag bara ätit karrasnarr (godis).

Haha, spelade ett spel där man kunde dekorera sin strand som man ville :)
Kanske lite mycket saker, men ändå? :D


Glad påsk förresten! :D


Kommentarer

Skriv supergärna en kommentar! :D

Vad heter du då?
<--- Tryck här om du vill bli ihågkommen

Din E-post: (publiceras inte)

Din blogg:

Skriv en liten kommentar här nedanför :D

Trackback
RSS 2.0