NYA SKOR!!!

OMGGG!!! Jag har köpt världens snyggaste skor typ! (enligt mig) Men hur dem ser ut får bli
en överraskning till imorgon på skolan.. :D Det är inte dem jag skrev om innan.
Men iallafall, har varit på stan idag, sen så har jag varit på Frasses och ätit en barnbox som
kostade 1 kr. Japp, du läste rätt. Fick hårsnoddar, en liten fotboll och armband :D
Sen så har jag bara varit hemma och tjikat television. (tv)
Uno har vädrat som fan med nosen idag när man kom nära buren! Lill-UNisH! <3
btw (spelar cool) så var det tråkigt på skolan idag, det kändes som en evighet.. Sista
lektionen gjorde vi typ ingenting x'D Imorgon är det bad, men jag ska inte vara med. :)

Åhhhhhhhhhhhh... jag älskar mina nya skor :'D


Kommentarer

Skriv supergärna en kommentar! :D

Vad heter du då?
<--- Tryck här om du vill bli ihågkommen

Din E-post: (publiceras inte)

Din blogg:

Skriv en liten kommentar här nedanför :D

Trackback
RSS 2.0