(?_?)

jäklar, om man tittar ett tag på smileyn jag gjorde där uppe så ser det ut som att frågetecknena (utan prickarna under) är öron! Asgulligt! Men iallafall, här är det superintressanta inlägget som jag lovade.. Öhh.. Hehe. Men här kommer en liten recension:



Produkt: Nivea Straight & easy
Påstådd förmåga: Göra håret rakt utan plattång, ta bort frissighet, värmeskydd
Applicering: 1-3 körsbärsstora klickar i tvättat, handdukstorkat hår
Annat: Föna håret nedåt
Pris: 52 :-
Affär (som jag köpte den på): Parelle Cosmetics

Den här produkten är verkligen riktigt bra! Jag tog 2 körsbärsstora klickar i håret efter jag hade tvättat det, och sen fönade jag det nedåt och kammade lite. Håret blev verkligen platt, OTROLIGT lent (har aldrig haft så lent hår!), och inga hårstrån sticker upp! Annars brukar mitt hår alltid bli torrt och risigt direkt jag har duschat, och ännu värre om jag fönar det, men nu kan jag göra det utan att vara rädd att det ska slita på håret eftersom att det är värmeskydd också! Det verkade också som att håret torkade snabbare, för det tog inte lång tid att få det torrt. Det håller i flera dagar, (iallafall 2, har bara haft så länge) Detta var ett riktigt bra köp, och billig var den också!

Betyg: 5/5 :D  * * * * *


_______________________________________________________________

Och nu en bild på mig, i en ny tröja som jag fick hem idag! Den är helt mysig, och det tog bara 1 dag för den att komma hit! :D

färg..                     ..svartvit!
 
man är typ alltid snyggare i svartvitt :o

och en liten bild på dusselidussei!!


ain't she sweet? den är inte redigerad! :o

Kommentarer
Postat av: tilde

var kommer tröjan ifrån? :D

2010-08-29 @ 22:29:38
URL: http://unicornia.blogg.se/

Skriv supergärna en kommentar! :D

Vad heter du då?
<--- Tryck här om du vill bli ihågkommen

Din E-post: (publiceras inte)

Din blogg:

Skriv en liten kommentar här nedanför :D

Trackback
RSS 2.0