kirremjau gaboriau

okej, det där var värdens konstigaste rubrik men ja, ja :p idag ska jag vara hos mamma (ej sova) och vi skulle typ på affären eller nåt ^x^ Men iallafall.. Har nyss ätit 2 smörgåsar med ost och druckit 1 glas apelsinjuice. Det kan man kalla en bra start på dagen! Inte sant? Haha, skoja.. Men öhh.. Jag vill typ ha bloggsvar :( men man måste typ få en inbjudan eller nåt? :s Laggeli säger jag bara. Jag duschade imorse förresten, för er som undrar :) Det var härligt. Men nu ska jag dra, herrå :D *vinkar*


Kommentarer
Postat av: JOSEFINE - en kreativ fotoblogg

Sv: Haha jo jag vet!

2010-08-28 @ 13:00:20
URL: http://jwestmans.blogg.se/

Skriv supergärna en kommentar! :D

Vad heter du då?
<--- Tryck här om du vill bli ihågkommen

Din E-post: (publiceras inte)

Din blogg:

Skriv en liten kommentar här nedanför :D

Trackback
RSS 2.0