kladdeli

Just nu äter jag kladdkaka, som jag såklart har bakat alldeles själv. Visst är jag duktig?!?! :D:D :D:D:D Den blev god :'p Idag har jag varit hos mamma och spelat sims och solat. Jag har världens bästa "familj" i sims :') Det är en tjej som jobbar som stylist, hon är askänd och ganska rik :) Jag har gjort värsta coola placet åt henne! Hon har en walk-in-closet, och massa fräna priser och belöningar hon fått genom sitt jobb. Seriöst, hon har fått gå till stadshuset på en cermoni som tilldelats henne 2 gånger! Då står folk med ballonger och kastar konfetti :D Det är helt coolt. Och så får man en present. Den senaste presenten hon fick var värsta coola spegeln! Måste verkligen ladda upp bilder på bloggen nästa gång jag är hos mamma. :) Men just nu får ni nöja er med en bild på Uno som ligger i hängmattan och kliar sig.


Kommentarer

Skriv supergärna en kommentar! :D

Vad heter du då?
<--- Tryck här om du vill bli ihågkommen

Din E-post: (publiceras inte)

Din blogg:

Skriv en liten kommentar här nedanför :D

Trackback
RSS 2.0