:P

Hejhej! Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Hmm. Ja, ja, jag ska iallafall göra ett blogginlägg :D
Okej, det har hänt väldigt mycket grejer som jag inte har skrivit om på bloggen.. Men nu gör jag det :p eller, om en del grejer iallafall.

1. Jag har köpt Nivea Visage Young - Stay Clear!

här är en bild:
Det är typ ansiktsvatten, som tar bort smuts, stoppar orenheter och ger huden en fin ton. :) Jag tycker den är jättebra, man ser helt fräsch ut av den. :) Den kostade 51 kr på Parelle Cosmetics.


Jag har också köpt en NY VÄSKA :D

 
Fin va? Den är typ perfekt som skolväska. Jag har varit cool och redigerat bilden, så att
allt förutom väskan är svartvitt :D Den har både ett långt band och två korta. Den kostade
299 :- på den där väskaffären brevid Strand.

Jag har också beställt en t-shirt från internet! <3


fin va? :D:D:D:D Spegeln är helt smutsig.. men här kommer en till bild:


jag tycker den är riktigt QyOOte :D Jag har såklart ritat katten :) Jag beställde den från
spreadshirt, och den kostade 244 kr. :)


haha, den här söta bilden tog jag på Tussy när jag inte tittade :D


Jag har också köpt en sjal :)


den glittrar! :D Har glömt bort vad den kostade.. men den var helt billig :D

och så har jag köpt den här:



och den här:


Men.. Det var väl allt för den här gången antar jag :)




Kommentarer

Skriv supergärna en kommentar! :D

Vad heter du då?
<--- Tryck här om du vill bli ihågkommen

Din E-post: (publiceras inte)

Din blogg:

Skriv en liten kommentar här nedanför :D

Trackback
RSS 2.0