uglymodels

testade precis att söka på Uglymodels.se eftersom att jag såg en affisch med det på fritidsgården och blivit riktigt.. arg? lite irriterad iallafall eftersom att dem hade värsta överdrivet rynkiga och fula modellen på affischen som tydligt var fejk.. Frågade typ Stina ba: "undra om den hemsidan finns på riktigt?" och hon ba "nää, det tror jag inte" och det trodde inte jag heller, men den fanns!.. Och herregud säger jag bara, dem skriver bara om hur rökningen påverkar utseendet, patetiskt tycker jag.. Och dessutom har dem typ lurat rökande ungdomar att dem kan bli modeller, och sedan ba "haha, du kan inte bli modell" typ.. , visst, jag är emot rökning men dem behöver ju inte göra så att rökberoende tonåringar får helt dåligt självförtroende, för det är inte precis så att dem slutar bara för en hemsida precis.. Hemskt enligt mig :( Och dessutom går inte tänderna sönder för att man röker. Men nåja, det var allt jag ville säga just nu..

Kommentarer
Postat av: linn

sv; tack! :D

2010-08-28 @ 23:22:37
URL: http://meao.blogg.se/

Skriv supergärna en kommentar! :D

Vad heter du då?
<--- Tryck här om du vill bli ihågkommen

Din E-post: (publiceras inte)

Din blogg:

Skriv en liten kommentar här nedanför :D

Trackback
RSS 2.0