cool pix


necessären jag köpte :D <3


coola bilder va? det blev så när solen lyste på den :D


Badminton :D Riktigt kul minsann.


och den här t-shirten har jag köpt :D den är helt gullig. (vet att det ser ut som att jag har en kukelikuk men det är gylfen) gylf.. vilket fult ord :o nåja.
Jag har förresten fotat alla bilderna och redigerat alla förutom den sista :)

förresten xD måste berätta en sak som hände på stan idag.. alltså ussschhh säger jag bara! haha.. det var såhär, jag och mormor stod och väntade på mamma som skulle hämta oss (detta var vid ica-affären i stan) och så kommer det en gubbe över vägen, han hade typ sne läpp x'D men iallafall, så kommer han fram till mig och säger typ detta med riktigt sluddrig röst: "vet du alla bilarna står och väntar på dig, så jag tänkte att jag smiter förbi.. Bara du tittar dit så stannar alla bilarna" typ, och sen så gick han en bit och sa "och det är en komplimang".. usch jag får typ gåshud.. allvarligt, jag skulle ha kunnat anmäla honom för förargelseväckande beteende om det inte var för det att han har nån sjukdom.. :/ och mormor ba: "ja du, det finns konstiga människor" xD


Kommentarer
Postat av: A-K

hahaha så mormor ansåg att det finns konstiga människor, hon är för folig ibland hahaha

2010-07-15 @ 18:11:47
Postat av: Annibanni<3'

En sån där tröjan har jag haft jätte länge.. ;P

2010-07-15 @ 22:28:40
URL: http://annibanni.bloggsida.se
Postat av: stina

hahahaha, gylfen på min vind ;)

2010-07-17 @ 02:12:09
URL: http://stajnet.blogg.se/
Postat av: linn

tihi en sån tröja har jag också :* <3

2010-07-18 @ 14:25:15
URL: http://meao.blogg.se/

Skriv supergärna en kommentar! :D

Vad heter du då?
<--- Tryck här om du vill bli ihågkommen

Din E-post: (publiceras inte)

Din blogg:

Skriv en liten kommentar här nedanför :D

Trackback
RSS 2.0