Banan

Tjenare, idag så har jag och farmor varit i Skellefteå och gått på stan. Jag har köpt ett par vita capribyxor (farmor betalade) och hårfärg (betalade själv). Sen så har vi farit på massa andra ställen men orkar inte rabbla upp allt. Nyss så satte vi några blommor i en.. Äsch, kommer inte på vad det heter, men ja, ja.. Jag hade på mig värsta trädgårdsmästar-outfiten, stövlar, en sjal knuten runt halsen, en hatt, en av farmors jackor och såna där handskar som man har när man är trädgårdsmästare. Har fortfarande på mig hatten och sjalen, haha :p Åt nyss en banan också, om ni undrar.. Vi har köpt massa frukt! Ananas, päron, banan, minipäron.. Jag ska ladda upp bilder sen nån gång :) Vi har med oss min fasters laptop, så det är på det sättet jag kan sitta vid datorn och blogga ;) Åh, längtar till imorgon. Ska typ vara i solen hela dagen :D Jag har redan blivit brunare. Gud, risigt blogginlägg.. Nåja.


Kommentarer

Skriv supergärna en kommentar! :D

Vad heter du då?
<--- Tryck här om du vill bli ihågkommen

Din E-post: (publiceras inte)

Din blogg:

Skriv en liten kommentar här nedanför :D

Trackback
RSS 2.0