duscheli

Tjabba, har nyss duschat och nu sitter jag vid datorn. Idag på skolan var vi på Lulsundsbadet, det var helt okej. Och imorgon är det skolavslutning. Gud, jag vet typ inte vad jag ska skriva.. Men jag bjuder på en bild och en liten.. *snyft* .. text.

Kära mössa. Du försvann så hastigt ur mitt liv, jag hade inte en chans att säga farväl
till dig. Jag kommer ihåg då du och jag lekte i snöhögar, tog sparkturer och åkte skidor,
och hur du hela tiden skyddade mig från kalla vindar och värmde mig då jag frös. Jag
tror inte att du kommer att se detta, men om du på gör det, så
snälla, kom tillbaka <3


Kommentarer
Postat av: stina

hahahahahha, så sorgligt men ändå underhållande :')

2010-06-10 @ 21:49:05
URL: http://stajnet.blogg.se/

Skriv supergärna en kommentar! :D

Vad heter du då?
<--- Tryck här om du vill bli ihågkommen

Din E-post: (publiceras inte)

Din blogg:

Skriv en liten kommentar här nedanför :D

Trackback
RSS 2.0