¤

Hejsan! Idag har jag haft tråkigt, har inte haft nånting att göra, förutom ett armband som jag började på förra gången i syslöjden. Det blev helt OK faktiskt. Men jag har bara suttit vid tvn och datorn sen jag kom hem.. Suck, alltså jag slösar typ bort mitt liv på att ha tråkigt.. Fast egentligen gör nästan alla det nu för tiden, seriöst, det finns ju ingenting att göra :O Nåja, nog om det. En person har förresten lagt 51 kr på Voluwellen.. Ska typ lägga 52 innan jag lägger mig.. Vet inte hur jag ska göra sen, eftersom budgivningen slutar 00.38 inatt! :O Så då kan ju folk lägga över mitt bud när jag sover.. Gud vilka problem jag har x'D haha.. Pappa kanske kan vara uppe tills dess och lägga en krona över i sista sekunden? :O måste fråga honom :D Men NÅJA. Åhh, jag längtar till skolavslutningen..





tjuvtitt på klänningen.. Och koftan :)

Kommentarer
Postat av: Anna

haha, men det kanske finns nån annan plattång? :P

2010-06-03 @ 10:44:55
URL: http://annibanni.bloggsida.se

Skriv supergärna en kommentar! :D

Vad heter du då?
<--- Tryck här om du vill bli ihågkommen

Din E-post: (publiceras inte)

Din blogg:

Skriv en liten kommentar här nedanför :D

Trackback
RSS 2.0