*

Hejsan. Idag så har det varit riktigt tråkigt i skolan. Vi "spelade" *hosteli* brännboll. Sen så åt vi lunch, sen hade vi prisutdelning i aulan. Våran klass vann skattjakten! :D Och var näst bäst på hela skolan, med 1 poäng! Nåja, när jag kom hem så såg jag typ på tv, satt lite vid datorn och sen har jag klippt klorna på Uno och Bruno och jag badade dem förresten igår :D Gud, nu måste jag föra över bilderna från mobilen till datorn.. Ska bara på toa först. ;).. Sådär :) Nu ska jag bara ladda över bilderna..


Först lite bilder från skoldagen :)

brännboll.. prutteli






Men efteråt var det chilleri i gräset :D.. Då vi egentligen skulle titta på brännboll. xD



Och nu över till Uno och Brunos bad :D

Blöt liten Uno :D Har fotat med mobilen :p


Brunoo xD Haha :p Fy tusan vilken dålig kvalitet på bilderna... Nåja.


Kan slänga in en liten bild på mina nya byxor också :D Äskar dem.


Det var väl i stort sett hela min dag hittills. Men nu ska jag nog.. Göra nåt :) Kanske spela
sims? Eller fara ut och cykla? Det är ju rätt bra väder.. Jaja :D


Kommentarer

Skriv supergärna en kommentar! :D

Vad heter du då?
<--- Tryck här om du vill bli ihågkommen

Din E-post: (publiceras inte)

Din blogg:

Skriv en liten kommentar här nedanför :D

Trackback
RSS 2.0