!

TJoooHo! Sommarlov äntligen :D Gud, jag ska verkligen leva livet dessa veckor. :D Men nu tänkte jag visa lite bilder från skolavslutningen:


Den här bilden är helt fin :D


Stina :)


Julia och Fanny :)


Anna :)


Jag, Julia och Fanny F fick en av drickorna som blivit över från fikat i klassrummet! OCH
massa chokladfingrar och en sån där.. Bakelse med grönt i :) Har glömt bort vad dem heter xD


Jag.. Gud, jag har typ jättestora händer :'(


Men nåja, nog om skolavslutningen. Här är ett korsord jag gjorde igår :D

Det blev lite fel och sånt, men annars är jag nöjd :D Pappa löste det.



Det var både text, bild..


..och rebus! :D

Kommentarer
Postat av: ANNA

ta bort bilden på mig.

2010-06-12 @ 14:50:03

Skriv supergärna en kommentar! :D

Vad heter du då?
<--- Tryck här om du vill bli ihågkommen

Din E-post: (publiceras inte)

Din blogg:

Skriv en liten kommentar här nedanför :D

Trackback
RSS 2.0