:}

Haha, jag härmar Stina nu, men nåja :D Jag har gjort en ny kategori som heter "Mina kreationer" haha xD Där lägger jag upp saker jag har gjort och sånt. Här är den första otroligt smakfulla kreationen:

... höh? det går inte att ladda upp den :'o

nåja.. idag har jag iallafall solat som tusan, och jag har "badat i havet" också! :D Eller, man kanske skulle säga VADAT istället xD Det var skönt :D Det har varit växlande molnighet idag, fast när det väl var soligt så var det jättevarmt, jag har varit ute hela tiden då. Nu har jag verkligen blivit brunare :) Ikväll ska jag och farmor baka kladdaka :D Ska bli smarrigt. OJ, jag höll på att glömma det viktigaste, det har varit JORDBÄVNING här :p Haha.. Typ 4 på richterskalan..  Jag och farmor låg i sängen och skulle sova då, haha xD Men det är kul med lite action i vardagen :)


längtar lite efter småpolarna minsann <3 :)



Kommentarer

Skriv supergärna en kommentar! :D

Vad heter du då?
<--- Tryck här om du vill bli ihågkommen

Din E-post: (publiceras inte)

Din blogg:

Skriv en liten kommentar här nedanför :D

Trackback
RSS 2.0