Glädje

Jag är glad som tusan! :D Gissa varför? Okej, jag berättar. Idag kom min VOLUWELL!!! :D:D:D:D Det tog bara EN dag, och den skulle färdas typ aslångt :O Jäkligt snabbt. Den är JÄTTEBRA :'D Det blir helt fin volym, som håller! Och dessutom blir den varm snabbt, och det är jättelätt att komma åt i hårbotten med den, OCH det känns som att man har tjockare och mer hår :O Älskar den <3 Dem hade skickat med en handskriven lapp också, där det stod:

"Hej, hoppas du ska bli nöjd med din beställning. Tveka inte att ta kontakt om du undrar något.
Mvh Susanne" Helt trevligt :D

Oöppnat paket :D Man fick förresten med en necessär också! :D:D:D


Efter jag använt den :D Kolla vad fluffeli! Hade dock inte gjort så mycket på vänstra
sidan..


En annan grej också..


JAG HAR KÖPT THE SIMS 3 DRÖMJOBB! :D Jag har spelat i flera timmar, och jag har gjort
en tjej som jobbar som stylist :D Det är helt kul.. Man kan förresten TVÄTTA nu också! Det är
jättekul, man kan ha torktumlare, tvättmaskin och man har såhär en tvättkorg som man sätter
smutstvätten i och det finns en "tvättomat" i stan, där man kan tvätta kläder också, då kan man träffa
folk och sånt, och om man har nytvättade kläder på sig så blir man gladare.. Det finns förresten så man kan välja olika "tvättprogram", typ fintvätt och sånt, och det finns en ny egenskap "miljömedveten", det är min sim :D Och man kan återvinna saker! Okej, jag orkar inte rabbla upp allt. Men iaaaaallafall.. Jag har bara hunnit jobba som
stylist än så länge, men imorgon ska jag typ göra en brandman eller nåt :D Det finns massa
nya snygga frisyrer också! :D

Min sim :D Håret har jag laddat hem. :)


Hon med uppsatt hår och en cool outfit som jag har kommit på :) Håret kom med i drömjobb!


FYFAN! Det här var en som jobbade som stylist på samma ställe som min sim jobbar..
Gav han en rejäl makeover, har tyvärr ingen efterbild xD


Hon med andra kläder och inga "hårförlängningar".. Haha, jag låtsas att hon har börjat
använda såna efter jag ändrade frisyr x'D Det där håret är också från drömjobb :D

Nåja, har inga andra bilder nu, men det kommer nog snart ska ni se! :)


Kommentarer
Postat av: Anna (:

Man ser tydlig skilnad! fin bild. :D

åhh, vill också ha drömjobb. imorgon ska jag rota igenom alla min lådor och jag ska ge mig fan på att jag ska hitta sims 3!!! X''D

2010-06-04 @ 23:33:15

Skriv supergärna en kommentar! :D

Vad heter du då?
<--- Tryck här om du vill bli ihågkommen

Din E-post: (publiceras inte)

Din blogg:

Skriv en liten kommentar här nedanför :D

Trackback
RSS 2.0