home sweet home

nu är jag hemma igen, bussen kom fram till Luleå 20.10 typ, och sen så cyklade jag från Loet hem. :) Jag har sett en asgullig hare idag! Den var liten och brun.

Nu bilder från stugan!

 
Den här bilden blev typ jättemörk.. Men ändå rätt fin!


Den här blev också mörk..


Himlen :D



*solar*


Jag och farmor bakade en smarrig kladdkaka! *recept här*


Ananas <3


Mygga..

Har två asroliga videor, en med den där myggan, och en med en spindel x'D Haha.. Ska
typ ladda upp på youtube imorgon, och visa här på bloggen.

Ingen av bilderna är redigerade, orkade inte.. Men nu ska jag nog gå och lägga mig. :p

Kommentarer

Skriv supergärna en kommentar! :D

Vad heter du då?
<--- Tryck här om du vill bli ihågkommen

Din E-post: (publiceras inte)

Din blogg:

Skriv en liten kommentar här nedanför :D

Trackback
RSS 2.0