Klar

Jag har redan fixat till mig inför skolan, ska bara typ äta nånting nu. Jag var rätt snabb :D Så jag har 1 timme och 14 minuter på mig att äta nu.. Eller räknar jag fel? :o 

Nåja, igår köpte jag iallafall ett par nya byxor, riktigt snygga, sköna och billiga :D De är från Gina tricot och kostade 199 :- Det är samma modell som mina svarta :D Och så köpte jag en inpackning tilll håret, men inte vilken inpackning som helst.. Utan en som är som silverschampo, fast skonsammare och bättre :D Då fick jag med en liten sån här "provgrej" som var i en liten påse ni vet, och man klämmer ut.. Jaja, iallafall så skulle man sätta det i håret och föna in, och det blev värsta volymen! Nu är inte så mycket av den kvar, men ja, ja ;)

Här är inpackningen på bild:


det är iallfall den till höger :) 1002 White platina.
Har använt den och ser redan lite skillnad :D Man ska ju använda flera gånger för att se stor skillnad.

Kommentarer

Skriv supergärna en kommentar! :D

Vad heter du då?
<--- Tryck här om du vill bli ihågkommen

Din E-post: (publiceras inte)

Din blogg:

Skriv en liten kommentar här nedanför :D

Trackback
RSS 2.0