TjOhO!

Är ganska glad nu :D Vi fick sluta 3 och en halv timme tidigare, OBSERVERA, 3 OCH EN HALV TIMME! Vi skulle egentligen ha slutat halv 4, men fick gå klockan 12! Visst, vi brukar få sluta typ en halv till en timme tidigare, men vafan, TRE OCH EN HA.. Okej, nu lägger jag av x'D Finns en annan anledning till min glädje, jag har fixat till håret :D Alltså, jag har som lockat fast ändå inte, kan som inte förklara så jag visar med en bild istället:



Vad tycks? Jag tycker det blev rätt bra :D Det har jag gjort med min Babyliss icurl :D Man
kan typ göra massa olika lockar och snygga saker med den. :)
Förresten så vann jag inte auktionen på Voluwellen.. :'( Nån jävel hade lagt över mig igen när
jag låg och sov :'( Nåja, jag ska få en sån på ett eller annat sätt..

Men det finns en till sak som gör mig glad: The sims 3 Drömjobb har kommit ut! :D


Kommentarer
Postat av: Anna

Fin bild!:D



Jag skulle vilja köpa the sims 3 drömjobb, Men min jag vet inte koden så jag kan inte installera sims 3.. suckelii.. :P

2010-06-03 @ 13:31:01
URL: http://annibanni.bloggsida.se

Skriv supergärna en kommentar! :D

Vad heter du då?
<--- Tryck här om du vill bli ihågkommen

Din E-post: (publiceras inte)

Din blogg:

Skriv en liten kommentar här nedanför :D

Trackback
RSS 2.0