123456789

Vet att jag inte har uppdaterat på ett tag, men ja, ja :) Idag har det varit kul, vi har haft elevens val (inte för att det var så kul men ändå) och efter skolan så for jag på stan med pappa och mona :D Jag har köpt en klänning! :D Den är typ helt fin, jag ska ha den på skolavslutningen med en kofta och mina "ballerinaskor" som jag köpte på skopunkten. Vi har ätit ute på gården, och samtidigt hade jag Uno och Bruno på gräset! :) Dem åt typ asmycket maskrosblad..! Haha :D Nu ser jag på top model. Vet förresten att jag inte har gjort stor bokstav på allt som ska ha stor bokstav, men jag orkade inte ;)

Bild på klänningen:

Kommentarer
Postat av: annibanni

Snygg klänning Hanna!!!!!!!!!!!!!! :D :D

2010-05-18 @ 11:06:48
URL: http://glasskuk.blogg.se/

Skriv supergärna en kommentar! :D

Vad heter du då?
<--- Tryck här om du vill bli ihågkommen

Din E-post: (publiceras inte)

Din blogg:

Skriv en liten kommentar här nedanför :D

Trackback
RSS 2.0