Krokidoo

Har duschat för ett tag sen och klädde nyss på och sminkade mig. Nu sitter jag här.. Jaaa.. *host*.. Lallalaaaaa.... *pinsam tystnad* haha, skoja :) Klockan 5 (17.00) så ska jag till Sandra och Thomas på grillfest, ska bli kul, och förmodligen gott också. Har sovit som tusan i dag, till 11.50 :o Och jag gick ändå och la mig vid typ 23-tiden.. Konstigt. Och dessutom så sov jag ju flera timmar efter skolan här om dan, gick bara och la mig i sängen och somnade direkt :O Men jag tror jag vet vem som ligger bakom dessa mysterier.. Den jäveln ska få stryk. Haha, skoja, det är pga av att jag har fått en av sängarna som har varit i vardagsrummet till mitt rum! :D Och jag har värsta sköna täcket, kudden, och + att jag har världens mysigaste rum nu också. Har rengjort marsvinsburen, rengjort akvariet, och städat. Så nu VILL jag faktiskt gå och lägga mig på kvällarna! Haha, nåja nog om det, här kommer en bild:




Kommentarer
Postat av: annibanni<3

söt!:D

2010-05-30 @ 10:34:48
URL: http://annibanni.bloggsida.se

Skriv supergärna en kommentar! :D

Vad heter du då?
<--- Tryck här om du vill bli ihågkommen

Din E-post: (publiceras inte)

Din blogg:

Skriv en liten kommentar här nedanför :D

Trackback
RSS 2.0