Voluwell

Hejhej.. Åhh, jag är typ deprimerad. :( Vet inte varför! Har varit på stan idag och köpt ett par tights till klänningen, alltså den jag ska ha på skolavslutningen, så nu har jag hela outfiten! Men jag vet fortfarande inte vad jag ska göra med håret, hmm.. Kanske ska locka det. Imorgon ska jag bada.. På hertsö badhus :s Suckeli.. Jag vill inte :'( Nåja, Felicia och Malin ska iallafall vara med hoppas jag. Ska bada i t-shirt och badshorts.. Åhhhhhh jag kommer skämmeliskämmas ihjäl :'( Nåja.

Förresten har jag lagt bud på en Voluwell på tradera :D Den ligger på 50 kr nu, (som jag la) och annars kostar en sån typ 299! Hoppas att jag vinner auktionen.. Vill verkligen ha den. Det är en mini-volymtång som är skonsam mot håret :) Den ger volym från rötterna :D 




Kommentarer
Postat av: Linn

åh vad cool :o

2010-06-02 @ 16:13:28
URL: http://meao.blogg.se/
Postat av: annibanni

Fick du den då?

2010-06-02 @ 16:54:32
URL: http://annibanni.bloggsida.se

Skriv supergärna en kommentar! :D

Vad heter du då?
<--- Tryck här om du vill bli ihågkommen

Din E-post: (publiceras inte)

Din blogg:

Skriv en liten kommentar här nedanför :D

Trackback
RSS 2.0