:x

Haha, förlåt att jag inte har skrivit, men har inte orkat, har gjort massa annat. Jag har bland annat fyllt år för 2 dagar sedan. :) Det jag har fått är..:

Täcke och kudde (farmor)
Lampa (farfar)
2 par skor :) (maud och farfar)
Handdukar i fina färger (farmor)
Presentkort på H&M på 200 spänn (mormor)
200 spänn (mormor)
500 spänn (håkans bror, hans tjej och ungar)
500 spänn (Håkans mamma)
Nagellack av Fanny Lundberg :D
.. Och såklart kameran som jag fick av mamma och håkan! :D
Har inte fått av pappa än :)

Men nåja. Idag har jag faktiskt gjort lite nödvändiga saker! Jag har rengjort Ruffes akvarium och satt in en annan sten där som jag hämtade utomhus :) Och har även plockat in maskrosblad till Uno och Bruno! Uno är värsta matvraket, han får typ jättestirriga ögon när han äter maskrosblad! :o Haha, iallafall nyss. 
Igår så var jag på stan med farmor :D Köpte silverschampo  (man kan typ stava schampo hur som helst! Typ med 2 o och sh :O laggeli! Jag brukar skriva med 2 o, men orkade inte nu).. Ja, jag köpte iallafall silverschampo och.. NEEJj hade skrivit jättelång text men det försvann :'( Men jag köpte det och Diamond gloss spray till håret. Båda sakerna var helt bra :D Man ser ju inte nån extrem förändring med silverschampot men när man har använt några gånger så blir det typ bättre :p Sprayet var förresten helt bra, håret blev helt mjukt, glänsande och "flowing" haha :D Köpte också vitt nagellack, har blivit beroende av fransk manikyr sen tjej-day, haha! :D Men nåja, orkar inte plåga er nå mer nu, så här kommer en fin bild.


Jag ska erkänna. Jag har blivit teoman.. Haha, iallafall så var jag det på min födelsedag, seriöst, jag
drack 3 koppar te! Men det var asgott.. Typ två med mango & persika och en med blåbär, björnbär och svarta vinbär.. (se bild) Mums. Gissa vad jag blev sugen på nu då?!

Kommentarer
Postat av: annibanni<3

Shampoo! ;)(;

2010-05-26 @ 21:51:37

Skriv supergärna en kommentar! :D

Vad heter du då?
<--- Tryck här om du vill bli ihågkommen

Din E-post: (publiceras inte)

Din blogg:

Skriv en liten kommentar här nedanför :D

Trackback
RSS 2.0