sthlm, here we come!

längtar till söndag, då ska jag klippa mig :D ska nog bara toppa tror jag. jag har upptäckt
att jag har massa kluvna toppa också :'o suckeli.. har aldrig haft det förut. nåja.. oj, det regnar ute!..
öhh, men iallafall så ska jag typ packa väskan nu :) ska ju till stockholm en snabbis idag :) ska shoppa
litegrann tänkte jag.. har typ sett en skitsnygg tröja på en affär där (såg på internet) för typ 699 kr, tänkte beställa den först, men så kom jag på att jag lika gärna kunde fara dit och samtidigt kolla i andra affärer..
åhh, längtar som fan. Ska fara vid 15.00 typ :p hahaa lurade som fan! erkänn ni gick på det? :)
nä, men jag ska faktiskt packa väskan :p ska till mamma och sova där :) så.. hejdå!


björkeli

Kommentarer

Skriv supergärna en kommentar! :D

Vad heter du då?
<--- Tryck här om du vill bli ihågkommen

Din E-post: (publiceras inte)

Din blogg:

Skriv en liten kommentar här nedanför :D

Trackback
RSS 2.0