bildBOOMb!

lite bilder på ett fint hus min sim köpte för ungefär 44 000 simdaler :D jag har inrett!



vardagsrum/matsal/bar..




sovrummet..




hennes walk-in-closet :p


badrummet..




hallen..


köket och lite av vardagsrummet..

baksidan..



det var väl ungefär allt med huset. :) nu bilder på min sim!

:O


:p


en tillställning för henne :D




*tittar sig i spegeln*


här var hon typ ny på jobbet.. haha


hennes föräldrar förut..


..och hennes föräldrar nu, efter min sim makeovrat dem :p




urinerat på sig..




erkänn fin klänning?


haha, hon ger makeover till en annan sim..


fy tusan! det där är hennes systers kille..


hon och hennes förra pojkvän..


hon och hennes nuvarande pojkvän..


det började brinna direkt hon köpt sitt nya hus :o ställde möblerna för nära eldstaden..
råkade göra det en gång till efter brandmannen kommit och släckt den första xD


hon hade inbrott, men dem fick fast tjuven!


här är hon på en annan "tillställning"..


ain't that sweet?


hennes mamma i parken :)



men... det var allt jag hade att bjuda på för den här gången :D







Kommentarer
Postat av: tilde

åh, blev helt sugen på att spela sims :D fina bilder!

2010-09-14 @ 22:48:24
URL: http://unicornia.blogg.se/

Skriv supergärna en kommentar! :D

Vad heter du då?
<--- Tryck här om du vill bli ihågkommen

Din E-post: (publiceras inte)

Din blogg:

Skriv en liten kommentar här nedanför :D

Trackback
RSS 2.0