♥☼ C00lʞıɹqnɹ☺♣

Idag har jag varit i skolan. Yää! Haha, men iallafall så har det varit isjävlakallt ute idag, fy tusan :( Så kallt att jag inte ens gick till matsalen och åt :O Fast det verkade inte vara nån höjdarmat heller.. Blev såklart hungrig, så jag och Anna köpte varsin smarrig smörgås i fiket. Glömde förresten betala tillbaka femman till Tilde.. Nåja, det gör jag imorgon. Har förresten blivit sugen på att köpa en sån här concealer:
Den verkar helt bra.. Men den är så dyr, så jag vet inte om jag vågar köpa den :O Den kostar
typ 250 kr.. Men den har fått asbra i recensioner, och när man söker på "bästa concealern" på bilder på
google så kommer det bara upp den! :O Hmm.. Men vi får väl se om jag köper den. Den heter förresten
Cover all mix och kan bara köpas på Make up store :p

Kommentarer

Skriv supergärna en kommentar! :D

Vad heter du då?
<--- Tryck här om du vill bli ihågkommen

Din E-post: (publiceras inte)

Din blogg:

Skriv en liten kommentar här nedanför :D

Trackback
RSS 2.0