Hackfleischbällchen

Det kom en katt och gick utanför vårat fönster för ett tag sen, och ja ba "åhh vad gullig" och ba "ksssksksksss" sen så såg jag att den hade värsta blodiga såret i ansiktet :'( Jag ville ta in den, så jag lockade på den ännu mer, men den bara mjauade och var gullig.. Lill-rackarn. :p Haha, nåja.. JUST DET! Såg 2 älgar igår när vi åkte med bussen till stan, haha, det kändes som safari typ :D Det var en ko och en kalv (ni kanske har läst om dem i tidningen), och dem var på örnäset :p Busschauffören stannade så man fick tjika, det var kul. Och JUST DET (igen), jag har testat concealern! Den är riktigt bra faktiskt, det är helt coolt, för den har ju tre färger, gulgrön, röd och beige, och nu tänker jag skriva vad dem är till för.

Gulgrön: Neutraliserar röda partier såsom ytliga blodkärl, blemmor etc. 
Rödrosa: Neutraliserar blåa toner i ansiktet som t ex under ögonen. 
Beige: används för att ljusa upp de båda färgerna och som bas på t ex ögonlocken. Kan även användas som high lighter under exempelvis ögonbrynet.
Det funkar verkligen! Om man tar typ gulgrön och sätter på nåt rött, så försvinner det röda :O Helt coolt.. Och det ser typ helt naturligt ut :D Riktigt nöjd är jag minsann.
Nåja.. Här är en bild på en gullig katt som jag hittade på en gratisbildsida!

Kommentarer

Skriv supergärna en kommentar! :D

Vad heter du då?
<--- Tryck här om du vill bli ihågkommen

Din E-post: (publiceras inte)

Din blogg:

Skriv en liten kommentar här nedanför :D

Trackback
RSS 2.0